Szczegóły
powrót do listy przetargówDostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wojewódzkiego Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie
Lublin, 4 lipca 2023 r.
NAG.261.105.2023
Zapytanie ofertowe
- Zamawiający: Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie,
Bursaki 17, 20-150 Lublin. - Przedmiot zamówienia: dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wojewódzkiego Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie.
Przedmiotem Zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących zwanych dalej „materiałami”. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typy sprzętu, jakimi dysponuje oraz szacowane ilości materiałów zostały zawarte Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. Jako fabrycznie nowe należy rozumieć produkty nowo wytworzone w całości, tj. wyposażone w fabrycznie nowe obudowy, dysze, tusz, bębny światłoczułe, opakowane oryginalnie przez producenta, które będą kompletne, wolne od wad, pełnowartościowe i nienoszące znamion użytkowania. W przypadku oferowanych zamienników tuszy i tonerów, Zamawiający dopuszcza produkty regenerowane.
- Istotne elementy oferty:
- zamówienie o charakterze ciągłym w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2024 r.;
- termin realizacji zamówienia: do 4 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego zlecenia;
- Wykonawca dostarczy materiały do siedziby Zamawiającego przy ul. Bursaki 17
w Lublinie oraz wniesie przedmiot dostawy do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego; - Wykonawca, zobowiązany jest do bezpłatnego odbierania od Zamawiającego zużytych materiałów, na warunkach opisanych w umowie oraz ich zagospodarowania zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; - Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczone materiały minimum 12-miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia dostawy;
- w przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze w Formularzu ofertowym wartości liczbowej określającej okres gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalny 12-miesięczny okres gwarancji;
- warunki płatności: min. 14 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu;
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
- termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Wzór umowy stanowi Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
- Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Opis sposobu obliczania ceny (C):
- cena oferty to cena brutto,
- cena brutto to suma wartości brutto z kolumny nr 10 formularza asortymentowo-cenowego,
- ceny muszą być wyrażone w złotych polskich (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb,
- Wykonawca uwzględni w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego
i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające
z obowiązujących przepisów.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty,
wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert, w przypadku innych kryteriów niż cena: głównym kryterium wyboru jest cena oferty (C= 100% cena). - Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy – Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Warunki, które winien spełniać Wykonawca:
- posiadać wpis do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, tzw. rejestru BDO.
- posiadać wiedzę, doświadczenie oraz zdolność techniczną do realizacji niniejszego zamówienia.
- Oferty winny być przekazane na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę należy sporządzić wg wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego Załącznik nr 1
do zapytania ofertowego, wypełnić czytelnie wszystkie pola przeznaczone dla Wykonawcy i podpisać. Nieodłączny element oferty stanowi Formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 3), który należy wypełnić zgodnie z treścią formularza i złożyć z ofertą. Oferta z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub umowie albo osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. - Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z załącznikami w następujący sposób:
- osobiście lub przesłać na adres:
Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie, ul. Bursaki 17, 20-150 Lublin, pok. 220 (sekretariat), w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta - dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wojewódzkiego Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie, lub
- w postaci elektronicznej na adres: zamowienia@wbglubelskie.pl z tytułem wiadomości: „Oferta – dostawa materiałów eksploatacyjnych”
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.07.2023 r. do godziny 12.00.
- Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
- Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy w formacie PDF oraz wypełniony w formacie Microsoft Excel;
- pełnomocnictwo, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa.
- Kryteria oceny ofert wraz ze sposobem dokonywania oceny określone zostały w ust. 7.
- Oferty, które nie spełnią wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia będą odrzucone.
- Oferty, które nie spełnią wymogów postawionych Wykonawcom w zakresie podmiotowym,
nie będą uwzględniane, chyba że Zamawiający wezwie do uzupełnienia wymaganych dokumentów w zakresie podmiotowym. - Warunki niniejszego postępowania mogą być przez Zamawiającego w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmienione, o czym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców.
- Postępowanie może być z ważnych powodów unieważnione lub odwołane w każdym czasie, o czym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców.
- W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty, oraz dokonywanie jakichkolwiek zmian w jej treści, z zastrzeżeniem ust. 20.
- Zamawiający może poprawić w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia i danymi w Formularzu asortymentowo-cenowym, niepowodujące istotnych zmian w treści ofert.
O fakcie dokonania poprawki Zamawiający niezwłocznie zawiadamia Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Wykonawca, po otrzymaniu informacji od Zamawiającego, że jego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie określonym przez Zamawiającego.
- W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od podpisania umowy we wskazanym terminie, Zamawiający może unieważnić czynność wyboru najkorzystniejszej oferty, a następnie dokonując ponownej oceny ofert, wybrać jako najkorzystniejszą ofertę innego Wykonawcy, która jest najkorzystniejsza.
Przedmiotowe postępowanie jest wyłączone ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022, poz. 1710 ze zm.). Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Wojewódzkim Biurze Geodezji w Lublinie, wprowadzonego Zarządzeniem nr 3/2021 Dyrektora Wojewódzkiego Biura Geodezji w Lublinie z dnia 20 stycznia 2021 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Wojewódzkim Biurze Geodezji w Lublinie, z późniejszymi zmianami.