Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie

Serwis samochodów służbowych Wojewódzkiego Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie.

Data ogłoszenia
2023-11-16
Termin składania ofert
2023-11-28 13:00
Treść

Lublin, 16 listopada 2023 r.

NAG.261.155.2023

Zapytanie ofertowe

 

  1. Zamawiający: Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie,
    Bursaki 17, 20-150 Lublin
  2. Przedmiot zamówienia: Serwis samochodów służbowych Wojewódzkiego Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie.

Zamówienie obejmuje usługi w zakresie pogwarancyjnych przeglądów okresowych, napraw bieżących wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych, serwisu ogumienia i klimatyzacji 26 samochodów służbowych w 2024 roku.

  • Zakres zamówienia:
  • pogwarancyjne przeglądy okresowe wynikające z przebiegu,

Uwaga: Zamawiający wyjaśnia, że przegląd okresowy to zalecana przez producenta wizyta w serwisie samochodowym mająca na celu okresową wymianę (z zakupem) części eksploatacyjnych i sprawdzenie stanu technicznego pojazdu. Nie dotyczy badań technicznych dopuszczających pojazd do ruchu.

  • naprawy wynikające z przeglądów,
  • naprawy bieżące będące wynikiem awarii i kolizji drogowych,
  • wymiana uszkodzonych części zamiennych, w tym materiałów eksploatacyjnych
    i akcesoriów gumowych,
  • naprawy blacharskie i lakiernicze,
  • serwis ogumienia,
  • przegląd klimatyzacji,
  • holowanie pojazdów, które uległy awarii lub uczestniczyły w kolizji drogowej.
  • Wykazy samochodów objętych usługą z podziałem na zadania od 1 do 3 zawarte
    są w Załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3 do Zapytania ofertowego.
  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, formularzach cenowych i wzorze umowy stanowiących załączniki do niniejszego zapytania.
  1. Istotne elementy oferty:
  • Ze względu na miejsce użytkowania samochodów Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  • Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie zadania, na jedno dowolne lub kilka zadań.
  • Wykonawca składający oferty na więcej niż jedno zadanie, wypełnia odrębnie dla każdej oferty Formularz oferty i Formularz cenowy odpowiedni dla zadania, na które składa ofertę.
  • Zamawiający dopuszcza w zakresie usług blacharskich, lakierniczych i holowania obsługę samochodów objętych przedmiotem zamówienia przez Podwykonawców.
  • Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego,
    na podstawie zleceń zaakceptowanych przez Zamawiającego, w okresie od 01.2024 r. do 31.12.2024 r.
  • Warunki płatności: na podstawie prawidłowo wystawionej faktury z terminem płatności min. 21 dni od daty dostarczenia faktury do Zamawiającego.
  • Wykonawca uwzględni w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego
    i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
  • Ceny muszą być wyrażone w złotych polskich (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.
  • Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
  • Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami i wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia
    i wzorze umowy.
  1. Wzory umów stanowią załączniki nr 4.1, 4.2, 4.3 do Zapytania ofertowego.
  2. Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  3. Opis sposobu obliczania ceny (C):
  • cena przeglądów okresowych to suma kosztów przeglądów okresowych podanych w „Formularzu cenowym” dla zadania, na które wykonawca składa ofertę, stanowiącym załącznik do oferty i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do realizacji usług,
  • cena sezonowej wymiany opon to suma kosztów wymiany opon podanych w „Formularzu cenowym”, dla zadania, na które wykonawca składa ofertę, stanowiącym załącznik do oferty i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do realizacji usług.
  1. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty,
    wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert, w przypadku innych kryteriów niż cena.

 

Lp.

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Max ilość punktów jakie może uzyskać oferta za kryterium

1.                      

Cena brutto przeglądów okresowych (Cpo)

 15%

15 pkt

2.                      

Cena brutto wymiany opon (Cwo)

5%

5 pkt

3.                      

Cena brutto 1 roboczogodziny dla napraw (Crh)

  80%

80 pkt

 

  • Oferty porównywane będą w ramach każdego zadania.
  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, równą sumie punktów uzyskanych w każdym kryterium, tj.: C = Cpo + ­ Cwo + Crh

gdzie:

Cpo – liczba punktów w kryterium cena przeglądów okresowych dla określonego zadania

Cwo – liczba punktów w kryterium cena wymiany opon dla określonego zadania

Crh   – liczba punktów w kryterium cena 1 roboczogodziny dla określonego zadania

 

Cpo = (Cpo najniższa / Cpo badanej oferty) x 15 pkt

Cwo = (Cwo najniższa / Cwo badanej oferty) x 5 pkt

Crh = (Crh najniższa / Crh badanej oferty) x 80 pkt

Maksymalna liczba punktów jaką  może łącznie uzyskać oferta wynosi 100.

  • W przypadku, gdy dla danego zadania zostanie złożona tylko jedna oferta, Zamawiający odstąpi od obliczania jej wartości punktowej.
  1. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  2. Warunki, które winien spełniać Wykonawca:
  • posiadać wiedzę, doświadczenie oraz zdolność techniczną, kadrową i zawodową do realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi niniejszym zapytaniu i załącznikach do niego,
  • posiadać doświadczenie w zakresie działalności polegającej na prowadzeniu firmy pod daną marką dokonującej naprawy samochodów - min. 10 lat,
  • posiadać minimalną wymaganą ilość stanowisk naprawczych wyposażonych w podnośniki samochodowe do obsługi samochodów osobowych i ciężarowych w liczbie nie mniejszej niż 3,
  • posiadać odpowiednią ilość sprzętu, urządzeń i oprogramowania do obsługi samochodów wymienionych w załączniku przyporządkowanym do konkretnego zadania,
  • posiadać odpowiednie zdolności kadrowe, tzn. zatrudnienie nie mniej niż 3 wykwalifikowanych mechaników samochodowych,
  • posiadać min. 1 stanowisko do diagnostyki samochodowej.
  1. Oferty winny być sporządzone wg wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego Załącznik nr 1
    do zapytania ofertowego, wypełnione i podpisane. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub umowie albo osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
  2. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
  • Ofertę należy sporządzić wg wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, wypełnić czytelnie wszystkie pola przeznaczone dla Wykonawcy i podpisać. Oferta (z załącznikami) musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub umowie albo osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
  • Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z załącznikami w następujący sposób:
  • osobiście lub przesłać na adres:

Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie, ul. Bursaki 17, 20-150 Lublin, sekretariat, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: serwis samochodów służbowych Wojewódzkiego Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie lub

  • w postaci elektronicznej, jako odwzorowanie cyfrowe (skan) z własnoręcznym podpisem formularza ofertowego na adres: zamowienia@wbglubelskie.pl z tytułem wiadomości: „Oferta – serwis samochodów

w nieprzekraczalnym terminie do dnia  28.11.2023 r. do godziny 13.00

  1. Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
  2. Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
  • wypełniony i podpisany załącznik do Zapytania ofertowego „Formularz cenowy”, odpowiedni dla zadania, na które składana jest oferta,
  • jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa - pełnomocnictwo, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
  1. Kryteria oceny ofert wraz ze sposobem dokonywania oceny: określone zostały w ust. 7.
  2. Oferty, które nie spełnią wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia będą odrzucone.
  3. Oferty, które nie spełnią wymogów postawionych Wykonawcom w zakresie podmiotowym, nie będą uwzględniane, chyba że Zamawiający wezwie do uzupełnienia wymaganych dokumentów w zakresie podmiotowym.
  4. Warunki niniejszego postępowania mogą być przez Zamawiającego w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmienione, o czym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców.
  5. Postępowanie może być z ważnych powodów unieważnione lub odwołane w każdym czasie, o czym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców.
  6. W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty, oraz dokonywanie jakichkolwiek zmian w jej treści, z zastrzeżeniem ust. 20.
  7. Zamawiający może poprawić w ofercie:
  • oczywiste omyłki pisarskie,
  • oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
  • inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Opisem przedmiotu zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści ofert.

O fakcie dokonania poprawki Zamawiający niezwłocznie zawiadamia Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

  1. Wykonawca, po otrzymaniu informacji od Zamawiającego, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie określonym przez Zamawiającego.
  2. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od podpisania umowy w terminie określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może unieważnić czynność wyboru najkorzystniejszej oferty, a następnie dokonując ponownej oceny ofert, wybrać jako najkorzystniejszą ofertę innego Wykonawcy, która jest najkorzystniejsza.
  3. Przedmiotowe postępowanie jest wyłączone ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022, poz. 1710 ze zm.). Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Wojewódzkim Biurze Geodezji w Lublinie, ul. Bursaki 17, 20-150 Lublin wprowadzonego Zarządzeniem nr 3/2021 Dyrektora Wojewódzkiego Biura Geodezji w Lublinie z dnia 20 stycznia 2021 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Wojewódzkim Biurze Geodezji w Lublinie.

 

Załączniki:

 

  1. Formularz oferty
    • Formularz cenowy dla zadania nr 1
    • Formularz cenowy dla zadania nr 2
    • Formularz cenowy dla zadania nr 3
  2. Opis przedmiotu zamówienia
    • Wzór umowy dla zadania nr 1
    • Wzór umowy dla zadania nr 2
    • Wzór umowy dla zadania nr 3
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marek Banachdodano do BIP dnia 16-11-2023 14:15:41