Szczegóły
powrót do listy przetargówSerwis samochodów służbowych Wojewódzkiego Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie.
Lublin, 16 listopada 2023 r.
NAG.261.155.2023
Zapytanie ofertowe
- Zamawiający: Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie,
Bursaki 17, 20-150 Lublin - Przedmiot zamówienia: Serwis samochodów służbowych Wojewódzkiego Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie.
Zamówienie obejmuje usługi w zakresie pogwarancyjnych przeglądów okresowych, napraw bieżących wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych, serwisu ogumienia i klimatyzacji 26 samochodów służbowych w 2024 roku.
- Zakres zamówienia:
- pogwarancyjne przeglądy okresowe wynikające z przebiegu,
Uwaga: Zamawiający wyjaśnia, że przegląd okresowy to zalecana przez producenta wizyta w serwisie samochodowym mająca na celu okresową wymianę (z zakupem) części eksploatacyjnych i sprawdzenie stanu technicznego pojazdu. Nie dotyczy badań technicznych dopuszczających pojazd do ruchu.
- naprawy wynikające z przeglądów,
- naprawy bieżące będące wynikiem awarii i kolizji drogowych,
- wymiana uszkodzonych części zamiennych, w tym materiałów eksploatacyjnych
i akcesoriów gumowych, - naprawy blacharskie i lakiernicze,
- serwis ogumienia,
- przegląd klimatyzacji,
- holowanie pojazdów, które uległy awarii lub uczestniczyły w kolizji drogowej.
- Wykazy samochodów objętych usługą z podziałem na zadania od 1 do 3 zawarte
są w Załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3 do Zapytania ofertowego. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, formularzach cenowych i wzorze umowy stanowiących załączniki do niniejszego zapytania.
- Istotne elementy oferty:
- Ze względu na miejsce użytkowania samochodów Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
- Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie zadania, na jedno dowolne lub kilka zadań.
- Wykonawca składający oferty na więcej niż jedno zadanie, wypełnia odrębnie dla każdej oferty Formularz oferty i Formularz cenowy odpowiedni dla zadania, na które składa ofertę.
- Zamawiający dopuszcza w zakresie usług blacharskich, lakierniczych i holowania obsługę samochodów objętych przedmiotem zamówienia przez Podwykonawców.
- Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego,
na podstawie zleceń zaakceptowanych przez Zamawiającego, w okresie od 01.2024 r. do 31.12.2024 r. - Warunki płatności: na podstawie prawidłowo wystawionej faktury z terminem płatności min. 21 dni od daty dostarczenia faktury do Zamawiającego.
- Wykonawca uwzględni w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego
i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. - Ceny muszą być wyrażone w złotych polskich (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
- Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami i wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia
i wzorze umowy.
- Wzory umów stanowią załączniki nr 4.1, 4.2, 4.3 do Zapytania ofertowego.
- Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Opis sposobu obliczania ceny (C):
- cena przeglądów okresowych to suma kosztów przeglądów okresowych podanych w „Formularzu cenowym” dla zadania, na które wykonawca składa ofertę, stanowiącym załącznik do oferty i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do realizacji usług,
- cena sezonowej wymiany opon to suma kosztów wymiany opon podanych w „Formularzu cenowym”, dla zadania, na które wykonawca składa ofertę, stanowiącym załącznik do oferty i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do realizacji usług.
- Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty,
wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert, w przypadku innych kryteriów niż cena.
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Max ilość punktów jakie może uzyskać oferta za kryterium |
1. |
Cena brutto przeglądów okresowych (Cpo) |
15% |
15 pkt |
2. |
Cena brutto wymiany opon (Cwo) |
5% |
5 pkt |
3. |
Cena brutto 1 roboczogodziny dla napraw (Crh) |
80% |
80 pkt |
- Oferty porównywane będą w ramach każdego zadania.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, równą sumie punktów uzyskanych w każdym kryterium, tj.: C = Cpo + Cwo + Crh
gdzie:
Cpo – liczba punktów w kryterium cena przeglądów okresowych dla określonego zadania
Cwo – liczba punktów w kryterium cena wymiany opon dla określonego zadania
Crh – liczba punktów w kryterium cena 1 roboczogodziny dla określonego zadania
Cpo = (Cpo najniższa / Cpo badanej oferty) x 15 pkt
Cwo = (Cwo najniższa / Cwo badanej oferty) x 5 pkt
Crh = (Crh najniższa / Crh badanej oferty) x 80 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może łącznie uzyskać oferta wynosi 100.
- W przypadku, gdy dla danego zadania zostanie złożona tylko jedna oferta, Zamawiający odstąpi od obliczania jej wartości punktowej.
- Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Warunki, które winien spełniać Wykonawca:
- posiadać wiedzę, doświadczenie oraz zdolność techniczną, kadrową i zawodową do realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi niniejszym zapytaniu i załącznikach do niego,
- posiadać doświadczenie w zakresie działalności polegającej na prowadzeniu firmy pod daną marką dokonującej naprawy samochodów - min. 10 lat,
- posiadać minimalną wymaganą ilość stanowisk naprawczych wyposażonych w podnośniki samochodowe do obsługi samochodów osobowych i ciężarowych w liczbie nie mniejszej niż 3,
- posiadać odpowiednią ilość sprzętu, urządzeń i oprogramowania do obsługi samochodów wymienionych w załączniku przyporządkowanym do konkretnego zadania,
- posiadać odpowiednie zdolności kadrowe, tzn. zatrudnienie nie mniej niż 3 wykwalifikowanych mechaników samochodowych,
- posiadać min. 1 stanowisko do diagnostyki samochodowej.
- Oferty winny być sporządzone wg wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego Załącznik nr 1
do zapytania ofertowego, wypełnione i podpisane. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub umowie albo osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. - Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
- Ofertę należy sporządzić wg wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, wypełnić czytelnie wszystkie pola przeznaczone dla Wykonawcy i podpisać. Oferta (z załącznikami) musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub umowie albo osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z załącznikami w następujący sposób:
- osobiście lub przesłać na adres:
Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie, ul. Bursaki 17, 20-150 Lublin, sekretariat, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: serwis samochodów służbowych Wojewódzkiego Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie lub
- w postaci elektronicznej, jako odwzorowanie cyfrowe (skan) z własnoręcznym podpisem formularza ofertowego na adres: zamowienia@wbglubelskie.pl z tytułem wiadomości: „Oferta – serwis samochodów”
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.11.2023 r. do godziny 13.00
- Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
- Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany załącznik do Zapytania ofertowego „Formularz cenowy”, odpowiedni dla zadania, na które składana jest oferta,
- jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa - pełnomocnictwo, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
- Kryteria oceny ofert wraz ze sposobem dokonywania oceny: określone zostały w ust. 7.
- Oferty, które nie spełnią wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia będą odrzucone.
- Oferty, które nie spełnią wymogów postawionych Wykonawcom w zakresie podmiotowym, nie będą uwzględniane, chyba że Zamawiający wezwie do uzupełnienia wymaganych dokumentów w zakresie podmiotowym.
- Warunki niniejszego postępowania mogą być przez Zamawiającego w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmienione, o czym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców.
- Postępowanie może być z ważnych powodów unieważnione lub odwołane w każdym czasie, o czym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców.
- W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty, oraz dokonywanie jakichkolwiek zmian w jej treści, z zastrzeżeniem ust. 20.
- Zamawiający może poprawić w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Opisem przedmiotu zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści ofert.
O fakcie dokonania poprawki Zamawiający niezwłocznie zawiadamia Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Wykonawca, po otrzymaniu informacji od Zamawiającego, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie określonym przez Zamawiającego.
- W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od podpisania umowy w terminie określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może unieważnić czynność wyboru najkorzystniejszej oferty, a następnie dokonując ponownej oceny ofert, wybrać jako najkorzystniejszą ofertę innego Wykonawcy, która jest najkorzystniejsza.
- Przedmiotowe postępowanie jest wyłączone ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022, poz. 1710 ze zm.). Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Wojewódzkim Biurze Geodezji w Lublinie, ul. Bursaki 17, 20-150 Lublin wprowadzonego Zarządzeniem nr 3/2021 Dyrektora Wojewódzkiego Biura Geodezji w Lublinie z dnia 20 stycznia 2021 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Wojewódzkim Biurze Geodezji w Lublinie.
Załączniki:
- Formularz oferty
- Formularz cenowy dla zadania nr 1
- Formularz cenowy dla zadania nr 2
- Formularz cenowy dla zadania nr 3
- Opis przedmiotu zamówienia
- Wzór umowy dla zadania nr 1
- Wzór umowy dla zadania nr 2
- Wzór umowy dla zadania nr 3