Szczegóły
powrót do listy przetargówSerwis samochodów służbowych Wojewódzkiego Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie
Lublin, 23 września 2025 r.
NAG.261.106.2025
Zapytanie ofertowe
1. Zamawiający: Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie, ul. Bursaki 17, 20-150 Lublin
2. Przedmiot zamówienia: Serwis samochodów służbowych Wojewódzkiego Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych
w Lublinie.
Zamówienie obejmuje usługi w zakresie pogwarancyjnych przeglądów okresowych, napraw bieżących wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych, serwisu ogumienia i klimatyzacji 26 samochodów służbowych w 2026 roku.
1) Zakres zamówienia:
- pogwarancyjne przeglądy okresowe wynikające z przebiegu,
Uwaga: Zamawiający wyjaśnia, że przegląd okresowy to zalecana przez producenta wizyta w serwisie samochodowym mająca na celu okresową wymianę (z zakupem) części eksploatacyjnych i sprawdzenie stanu technicznego pojazdu. Nie dotyczy badań technicznych dopuszczających pojazd do ruchu.
- naprawy wynikające z przeglądów,
- naprawy bieżące będące wynikiem awarii i kolizji drogowych,
- wymiana uszkodzonych części zamiennych, w tym materiałów eksploatacyjnych
i akcesoriów gumowych,
- naprawy blacharskie i lakiernicze,
- serwis ogumienia,
- przegląd klimatyzacji,
- holowanie pojazdów, które uległy awarii lub uczestniczyły w kolizji drogowej.
2) Wykazy samochodów objętych usługą z podziałem na zadania od 1 do 3 zawarte są w Załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3 do Zapytania ofertowego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, formularzach cenowych i wzorze umowy stanowiących załączniki do niniejszego zapytania.
3. Istotne elementy oferty:
1) Ze względu na miejsce użytkowania samochodów Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
2) Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie zadania, na jedno dowolne lub kilka zadań.
3) Wykonawca składający oferty na więcej niż jedno zadanie, wypełnia odrębnie dla każdej oferty Formularz oferty i Formularz cenowy odpowiedni dla zadania, na które składa ofertę.
4) Zamawiający dopuszcza w zakresie usług blacharskich, lakierniczych i holowania obsługę samochodów objętych przedmiotem zamówienia przez Podwykonawców.
5) Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego,
na podstawie zleceń zaakceptowanych przez Zamawiającego, w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
6) Warunki płatności: na podstawie prawidłowo wystawionej faktury z terminem płatności min. 21 dni od daty dostarczenia faktury do Zamawiającego.
7) Wykonawca uwzględni w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego
i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
8) Ceny muszą być wyrażone w złotych polskich (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.
9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10) Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
11) Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami i wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia
i wzorze umowy.
4. Wzory umów stanowią załączniki nr 4.1, 4.2, 4.3 do Zapytania ofertowego.
5. Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
6. Opis sposobu obliczania ceny (C):
- cena przeglądów okresowych to suma kosztów przeglądów okresowych podanych w „Formularzu cenowym” dla zadania, na które wykonawca składa ofertę, stanowiącym załącznik do oferty i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do realizacji usług,
- cena sezonowej wymiany opon to suma kosztów wymiany opon podanych w „Formularzu cenowym”, dla zadania, na które wykonawca składa ofertę, stanowiącym załącznik do oferty i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do realizacji usług.
7. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty,
wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert, w przypadku innych kryteriów niż cena.
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Max ilość punktów jakie może uzyskać oferta za kryterium |
1. |
Cena brutto przeglądów okresowych (Cpo) |
15% |
15 pkt |
2. |
Cena brutto wymiany opon (Cwo) |
5% |
5 pkt |
3. |
Cena brutto 1 roboczogodziny dla napraw (Crh) |
80% |
80 pkt |
1) Oferty porównywane będą w ramach każdego zadania.
2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, równą sumie punktów uzyskanych w każdym kryterium, tj.: C = Cpo + Cwo + Crh
gdzie:
Cpo – liczba punktów w kryterium cena przeglądów okresowych dla określonego zadania
Cwo – liczba punktów w kryterium cena wymiany opon dla określonego zadania
Crh – liczba punktów w kryterium cena 1 roboczogodziny dla określonego zadania
Cpo = (Cpo najniższa / Cpo badanej oferty) x 15 pkt
Cwo = (Cwo najniższa / Cwo badanej oferty) x 5 pkt
Crh = (Crh najniższa / Crh badanej oferty) x 80 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może łącznie uzyskać oferta wynosi 100.
3) W przypadku, gdy dla danego zadania zostanie złożona tylko jedna oferta, Zamawiający odstąpi od obliczania jej wartości punktowej.
8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Warunki, które winien spełniać Wykonawca:
1) posiadać wiedzę, doświadczenie oraz zdolność techniczną, kadrową i zawodową do realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu i załącznikach do niego,
2) posiadać doświadczenie w zakresie działalności polegającej na prowadzeniu firmy pod daną marką, dokonującej naprawy samochodów - min. 10 lat,
3) posiadać minimalną, wymaganą ilość stanowisk naprawczych wyposażonych w podnośniki samochodowe do obsługi samochodów osobowych i ciężarowych w liczbie nie mniejszej niż 3,
4) posiadać odpowiednią ilość sprzętu, urządzeń i oprogramowania do obsługi samochodów wymienionych w załączniku przyporządkowanym do konkretnego zadania,
5) posiadać odpowiednie zdolności kadrowe, tzn. zatrudnienie nie mniej niż 3 wykwalifikowanych mechaników samochodowych,
6) posiadać min. 1 stanowisko do diagnostyki samochodowej.
10. Oferty winny być sporządzone wg wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego Załącznik nr 1
do zapytania ofertowego, wypełnione i podpisane. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub umowie albo osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
11. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
1) Ofertę należy sporządzić wg wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, wypełnić czytelnie wszystkie pola przeznaczone dla Wykonawcy i podpisać. Oferta (z załącznikami) musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub umowie albo osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
2) Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z załącznikami w następujący sposób:
- osobiście lub przesłać na adres:
Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie, ul. Bursaki 17, 20-150 Lublin, sekretariat, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: serwis samochodów służbowych Wojewódzkiego Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie lub
- w postaci elektronicznej, jako odwzorowanie cyfrowe (skan) z własnoręcznym podpisem formularza ofertowego na adres: zamowienia@wbglubelskie.pl z tytułem wiadomości: „Oferta – serwis samochodów”
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.10.2025 r. do godziny 12.00.
12. Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
13. Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany załącznik do Zapytania ofertowego „Formularz cenowy”, odpowiedni dla zadania, na które składana jest oferta,
- jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa - pełnomocnictwo, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
14. Kryteria oceny ofert wraz ze sposobem dokonywania oceny: określone zostały w ust. 7.
15. Oferty, które nie spełnią wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia będą odrzucone.
16. Oferty, które nie spełnią wymogów postawionych Wykonawcom w zakresie podmiotowym, nie będą uwzględniane, chyba że Zamawiający wezwie do uzupełnienia wymaganych dokumentów w zakresie podmiotowym.
17. Warunki niniejszego postępowania mogą być przez Zamawiającego w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmienione, o czym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców.
18. Postępowanie może być z ważnych powodów unieważnione lub odwołane w każdym czasie, o czym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców.
19. W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty, oraz dokonywanie jakichkolwiek zmian w jej treści, z zastrzeżeniem ust. 20.
20. Zamawiający może poprawić w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Opisem przedmiotu zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści ofert.
O fakcie dokonania poprawki Zamawiający niezwłocznie zawiadamia Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
21. Wykonawca, po otrzymaniu informacji od Zamawiającego, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie określonym przez Zamawiającego.
22. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od podpisania umowy w terminie określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może unieważnić czynność wyboru najkorzystniejszej oferty, a następnie dokonując ponownej oceny ofert, wybrać jako najkorzystniejszą ofertę innego Wykonawcy, która jest najkorzystniejsza.
Przedmiotowe postępowanie jest wyłączone ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 r. poz.1320 ze zm.). Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Wojewódzkim Biurze Geodezji w Lublinie, ul. Bursaki 17, 20-150 Lublin wprowadzonego Zarządzeniem nr 3/2021 Dyrektora Wojewódzkiego Biura Geodezji w Lublinie z dnia 20 stycznia 2021 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Wojewódzkim Biurze Geodezji w Lublinie,
z późniejszymi zmianami.